Expositie Feest van herkenning

Affiche Feest van Herkenning

Rembrandt, Botticelli, Picasso, Brood. Dit is een kleine greep uit de beroemde schilders die een inspiratiebron zijn geweest voor de buitengewone kunstenaars die op dit moment exposeren in de galerie van Special Arts.

Op geheel eigen wijze hebben ze de werken van deze kunstenaars vertaald in eigen beelden. Soms met humor; zo werden De Aardappeleters van Vincent van Gogh door Dilyse Buter omgetoverd in De spagettislurpers, soms werd alleen de essentie als uitgangspunt gekozen, zoals de Mona Lisa door Wouter Coumou. Maar altijd origineel, bijzonder en verrassend. Bekijk nu de Geboorte van Venus, Raphael of De oerschreeuw in een feest van herkenning.

Van harte welkom!

De tentoonstelling is te bezoeken tot 15 mei 2017

Openingstijden:

maandag t/m donderdag van 10.00 - 17.00 uur

vrijdag van 10.00 - 15.00 uur

Adres: Zonnehof 4a, 3811 NC  Amersfoort

Special Arts in het kort

Stichting Special Arts Nederland stimuleert de kunstdeelname van mensen met een handicap en het ontwikkelen van hun pure talenten. De stichting doet dat door het kenniscentrum, door exposities en festivals. Daarbij beheert Special Arts een landelijke kunstuitleen en galerie met werk van ruim 500 kunstenaars, zelfstandig werkend of werkzaam bij dagbestedingateliers in heel Nederland.

Informatie
Voor meer informatie over de tentoonstelling en Special Arts kunt u contact opnemen met
Tine Veldhuizen, Special Arts, 033 4328033 / t.veldhuizen@specialarts.nl